Da li imate butik ili radnju gdje mogu pogledati uniforme?

Nažalost još uvijek nemamo. Za sada smo u formi online shop-a i praktično imamo samo magacin i kancelariju. Izložbeni prostor nemamo, ali radimo na tome.

Uniforme se mogu lično preuzeti svakog dana od petka do ponedjeljka od 9-17h u našoj kancelariji u Brčkom.

Kako najbolje da naručim?

Najlakša i najpreglednija opcija je preko veb-sajta. Tu se nalaze svi modeli koje imamo u ponudi, boje, veličine i cijene. Ispod svakog artikla se nalazi cijena, a za artikle koje više nećemo dobijati piše i raspoloživost.

Kada izvršite narudžbu, stići će vam automatski konfirmacijski email (obavezno provjerite spam). Ukoliko artikle imamo na stanju, označimo narudžbu kao završenu i stigne Vam ponovo email gdje piše koji je rok isporuke. Ukoliko ipak nemamo na stanju, stići će Vam email u kojem će Vam kolege poslati koliko se čeka da uniforme budu sašivene.

Ukoliko Vam je ipak teško naručiti preko sajta ili se ne možete snaći, pišite nam na društvene mreže (FB ili IG) BTS Uniforme BiH ili na 066 036 072.

Dostupni smo svaki dan od ponedjeljka do petka od 9 do 17 h.

Vikendom ne radimo, a sve poruke koje dođu preko vikenda, odgovaramo u ponedjeljak.

Koliko se čeka na narudžbu?

Ukoliko imamo artikle na stanju, dostava je unutar 24h (osim vikendom).

Ukoliko nemamo, čeka se nekih 20ak dana u prosjeku. Nekada se zna desiti i da bude duže, a nekada se zna desiti da bude i kraće, u zavisnosti od gužve u proizvodnji, nestanka materijala, uvoza i slično.

Vi čim izvršite narudžbu, ako nemamo na stanju, odmah unosimo u tabele koje su sinhronizovane sa fabrikom i oni uvijek imaju uvid u naše narudžbe.

Čekam duže od 20 dana, šta da radim?

Nažalost ništa. To ne zavisi od nas, nego od fabrike koja je u Srbiji. Mi konstantno naručujemo veće količine, ali zbog širokog asortimana i stalne veće potražnje, ne možemo nikada da imamo sve artikle na stanju. U tom slučaju molimo Vas za strpljenje.

Često se desi i da kasni materijal i da nam ne pošalju sve što naručimo, jer nažalost nemamo dovoljan broj STRUČNIH ljudi koji rade u industriji tekstila. Obzirom da se trudimo da držimo kvalitet, tako vodimo i računa i da nam rade profesionalci, a danas ih je jako teško naći.

Kada stigne vaša naružba koja je kod nas u sistemu, obavijestićemo Vas.

Mogu li da odustanem od narudžbe ili da je promijenim?

Naravno. Ništa nije pod moranje. Bili bismo Vam jako zahvalni kada biste nam javili.

Razumijemo da je nekada uniforma hitna i da Vam treba odmah. Ono što Vam predlažemo jeste da se konsultujete sa koleginicom koja radi u prodaji, da provjeri šta imamo na stanju.

Često se desi da na taj način provjerimo dostupnost i riješimo Vaše potrebe u roku od 24 h.

Ostavljeni su pogrešni podaci prilikom narudžbe ili je naručen pogrešan artikal, boja, veličina, šta da radim?

Pošaljite nam email, pa ćemo promijeniti i obavijestiti Vas.

Zašto mi niste odmah odgovorili na email, poruku ili poziv?

Vjerovatno zato što odgovaramo ljudima koji su pisali prije Vas ili trenutno nismo u mogućnosti da se javimo.

Na sve poruke odgovorimo kada budemo u mogućnosti, a trudimo se da to bude što prije. Isto tako, kada vidimo propušten poziv nazvaćemo Vas. Dovoljno je samo jednom da nas pozovete.

Na Viber se nikad ne javljamo zato što je loša veza. Imamo 10 000 besplatnih minuta unutar paketa, pozvaćemo mi Vas. 🙂

Ne odgovaraju mi uniforme, koje su opcije?

Ukoliko želite da zamijenite uniformu, jer vam ne odgovara iz nekog razloga (boja, veličina, materijal, dezen i slično), postoji ta mogućnost.

Javite nam se na email vezano za zamjenu pošiljke i daćemo vam instrukcije za slanje paketa. Ukoliko ste greškom naručili, vi plaćate troškove dostave, ukoliko je naša greška, mi plaćamo zamjenski paket.

Ne mogu se vraćati oprane i vidno nošene uniforme. Za takve ne prihvatamo otkupninu.

Ukoliko niste zadovoljni sa uniformama, vraćamo novac.

Da li mogu odvojeno da naručim gornje i donje dijelove?

Naravno. Svi artikli se naručuju posebno osim ako nije drugačije naznačeno.

Kako da kombinujem uniforme da mi bude ista boja?

Gledajte samo da bude isti materijal. 100% pamuk se kombinuje sa 100% pamukom. Stretch sa strech-om i slično. Ispod svakog artikla piše sastav

Mogu li plaćati karticom i na rate?

Za sada ne, ali razvijamo tu opciju. Za sada je moguće samo plaćati po pouzeću ili žiralno.

Koliko košta dostava?

Dostava za sve gradove u BiH je 9 KM. Za sve narudžbe preko 150 KM, dostava je besplatna.

Uzimam za ordinaciju uniforme, da li mogu da ostvarim popust na količinu?

Zavisi koje su količine u pitanju. Javite nam se pa ćemo vidjeti na koji način možemo da odgovorimo na Vaš zahtjev.

Zašto su cijene veće u BiH nego u Srbiji?

Zato što imamo troškove carine, transporta, i skladištenja robe, kao i plaćanje radne snage, marketinga i obaveza prema državi. U Srbiji su faktički fabričke cijene.

Nekada, kada je BTS slao iz Srbije pakete u BiH, dostava je bila 30 KM + su carinici znali da naplate carinu, pa je komplet uniformi znao izaći i po 90-100 KM, a jedina opcija iz BiH je bila da se plati PayPal-om.

Mogu li preuzeti lično paket?

Može naravno. Nalazimo se u zgradi Most na prvom spratu u Brčkom, kod graničnog prelaza.

Ukoliko ne možete da nas nađete, javite nam se na 066 036 072.

Paket se može preuzeti svaki dan od ponedjeljka do petka od 9 do 17 h.

Da li šaljete van BiH?

Za sada ne, ali sljedeće države u kojoj će biti dostupne uniforme su Hrvatska i Slovenija.

U koje vrijeme dolazi kurir?

To ne zavisi od nas, nego od kurirske službe. Njihovo radno vrijeme je od 8 do 17 h svaki dan osim subote i nedjelje. Postoji mogućnost dostave i subotom, ali je ona skuplja za 2 KM. Kuriri uvijek nazovu prije dostave, a stiže i SMS obavještenje kada možete očekivati dostavu.

Slučajno sam poručio uniforme, šta sad?

Samo nam se javite na email ili na neke od naših društvenih mreža, a može i telefon.

Ne sviđaju mi se uniforme koje sam dobio, šta onda?

Vratićemo Vam novac na Vaš žiro račun. Rok za povrat uniformi je 7 dana. Ne morate čak ni ambalažu da čuvate u kojoj ste ih dobili, bitno je samo da nisu oprane i vidno nošene i da se ne osjete na duvanski dim.

Ako naručim pa odbijem paket, šta onda?

U slučaju da se predomislite za narudžbu, molimo Vas da nam javite prije nego što pošaljemo paket. To zaista nije nikakav problem.

Ukoliko je navedena veća ili manja otkupnina od dogovorenog, stići će nam obavještenje na email da kupac nije htio da prihvati paket i možemo reagovati da brza pošta promijeni.

Ukoliko pošaljemo paket, a kupac odbije pošiljku bez obrazloženja, naš sistem automatski blokira IP i MAC adresu uređaja sa kojeg je naručen paket i kupac više neće biti u mogućnosti da naruči uniforme.

Molimo vas da imate razumijevanja, jer zbog ovakvih situacija mi moramo platiti poštarinu brzoj pošti svejedno da li kupac preuzima pošiljku ili ne.